Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 

 
Valtakatu 4 A 2. krs, 28100  PORI

(Meille pääsee myös hissillä 4 B porraskäytävästä)

 

Asiakaspalvelumme on avoinna 

ma - pe klo 10 - 17 La klo 10-14

 

KESÄLLÄ (1.6.-20.8.2017)

ma-to klo 10-17 pe 10-15

 

 

Hoitoaikoja ja ohjattuja tunteja aamuvarhaisesta iltamyöhään, myös viikonloppuisin.

 

        

Palveluluettelo

 

Joogasalin viikkotunnit 

 

Verkkokauppa; lahjakortit ym.  

 

Hoidot:

Suolahuone

Spa -hoidot

Hieronta

Luontaishoidot

Detox

Fysioterapia

Osteopatia ja sähkölaserakupunktio

Kosmetologin palvelut ja jalkahoidot

  

Varaa aikasi hoitoihin tai varmista paikkasi tunnille klikkaamalla tästä

tai soita 02 637 6061

 

 

 

 

 

VinyasaYoga30

 

Vinyasa tulee Sanskritin kielen sanoista "nyasa" (asettaa) ja "vi" (erityisellä tavalla). Tämä joogalaji, jossa hengityksen ja liikkeen yhdistäminen on pääroolissa.


Harjoitus etenee dynaamisesti, 30 min aikana 30:llä eri asanalla, joilla vahvistetaan koko kehoa monipuolisesti ja pyritään vähentämään sekä kehon, että mielen ylimääräisiä kireyksiä. T

ee harjoitus rentoutuneesti välttäen liikaa yrittämistä.


Harjoituksessa keskitytään myös hengitykseen sen antamaan rytmiin. Kehon rentoutuessa myös mieli rentoutuu. Kun harjoituksesta tulee tuttu voit syventää henkistä ja syvempää kokemusta harjoituksessasi. Tärkeää on kuitenkin ensin oppia tekemään asanat oikein ja löytää niistä itselleen sopivat versiot. Työskentelemällä fyysisesti itsesi kanssa, pääset myös pikkuhiljaa syvemmälle itseesi ja voit hoitaa henkistä tasapainoasi.

Tee harjoitusta oman kehosi mahdollisuuksien ja mahdollisien rajoituksien mukaan, kuuntelemalla herkästi kehon lähettämiä viestejä, nauttien liikkeestä hymy huulilla, ei otsa rypyssä. Vältä väkivalta itseäsi kohtaan ja tee harjoitus itsellesi.


Tähänkin harjoitukseen pätee säännöt: Älä ruokaile ennen harjoitusta, vaan ruokailusta pitäisi olla aikaa n 2 tuntia, pukeudu mukavasti joustaviin vaatteisiin, älä harjoita joogaa sairaana.


Harjoitus sisältää myös 5 Tiibetiläistä riittiä, joiden sanotaan olevan ikuisen nuoruuden lähde. Viisi tiibetiläistä riittiä toi länsimaailman tietoon Peter Kelder 1930-luvulla. Hän kuuli tuhansia vuosia vanhoista riiteistä brittiläiseltä everstiltä, joka puolestaan oli oppinut ne tiibetiläisiltä munkeilta. Riitit olivat munkkien terveyden salaisuus. Riitit avaavat ja tasaavat energian virtaamista kehon energiakeskuksissa eli chakroissa. Kun energiakeskukset toimivat moitteettomasti, myös mieli ja keho ovat tasapainossa. Harjoitukset virkistävät hermojen, rauhasten ja sisäelinten toimintaa: tuloksena on virkeä ja voimakas olo. Viisi tiibetiläistä on pohjimmiltaan joogaharjoitus.


Harjoituksessa teemme myös ns. sormijoogaa eli mudria jotka ovat kehon, käsien tai sormien asentoja joilla on jonkin asteen vaikutus kehon energioihin, tai mielenalaan sekä hengitykseen.

 

Varaa paikkasi tunneille tästä tai soita 02 637 6061